ქართული
პროექტის სახელწოდება
”პატარა ექვსფეხა ცხოველები.”
პროექტის მთავარი იდეა(თემა) 1–2 წინადადება
მოსწავლეებს გავაცნოთ მწერების აგებულება, სასიცოცხლო ფუნქციები, მათი როლი ბუნებაში.
პროექტის აქტუალობა.
მოსწავლეებს გავაცნოთ მწერების როლი ბუნებაში და დავაინტერესოთ მათით.
პროექტის მიზნები:
.მოსწავლეებმა შეძლონ ადამიანისთვის სარგებლობისა და ზიანის მომტანი მწერების დასახელება და მარტივი დახასიათება; განუვითარდებათ კვლევა-ძიების,თანამშრომლობის და კომუნიკაციის უნარ-ჩვევები.
მონაწილეთა ასაკი:
6-წლიდან.
ვადები/ხანგრძლივობა:
2012 წლის დეკემბერი.
მოსწავლეებს გავაცნოთ მწერების როლი ბუნებაში და დავაინტერესოთ მათით.
პროექტის მიზნები:
.მოსწავლეებმა შეძლონ ადამიანისთვის სარგებლობისა და ზიანის მომტანი მწერების დასახელება და მარტივი დახასიათება; განუვითარდებათ კვლევა-ძიების,თანამშრომლობის და კომუნიკაციის უნარ-ჩვევები.
მონაწილეთა ასაკი:
6-წლიდან.
ვადები/ხანგრძლივობა:
2012 წლის დეკემბერი.
მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები,რაც შეიძლება
შეიქმნას.
მოსწავლეები გაეცნობიან მწერების ზნე-ჩვეულებებს, შეძლებენ განარჩიონ მწერები,შეიქმნება მწერთა სურათების ალბომი, აიღებენ ინტერვიუებს, გადაიღებენ ვიდეო მასალას, მოსწავლეების მუშაობის ამსახველ ფოტოებს. დამყარდება მოსწავლეებს შორის ვირტუალური კომუნიკაცია (სკაიპით, ელ.ფოსტით) ინტერნეტ სერვისების გამოყენებით.მასწავლებლის დახმარებით შეიქმნება ბლოგი
პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები
ფოტო/ვიდეო კამერა, კომპიუტერი ინტერნეტი. ბიბლიოთეკა.
პროექტის მსვლელობა.
საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
ბიოლოგია, ინფორმატიკა, სოციალური უნარ-ჩვევები.
მოსწავლეები გაეცნობიან მწერების ზნე-ჩვეულებებს, შეძლებენ განარჩიონ მწერები,შეიქმნება მწერთა სურათების ალბომი, აიღებენ ინტერვიუებს, გადაიღებენ ვიდეო მასალას, მოსწავლეების მუშაობის ამსახველ ფოტოებს. დამყარდება მოსწავლეებს შორის ვირტუალური კომუნიკაცია (სკაიპით, ელ.ფოსტით) ინტერნეტ სერვისების გამოყენებით.მასწავლებლის დახმარებით შეიქმნება ბლოგი
პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები
ფოტო/ვიდეო კამერა, კომპიუტერი ინტერნეტი. ბიბლიოთეკა.
პროექტის მსვლელობა.
მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები,რაც შეიძლება
შეიქმნას.
მოსწავლეები გაეცნობიან მწერების ზნე-ჩვეულებებს, შეძლებენ განარჩიონ მწერები,შეიქმნება მწერთა სურათების ალბომი, აიღებენ ინტერვიუებს, გადაიღებენ ვიდეო მასალას, მოსწავლეების მუშაობის ამსახველ ფოტოებს. დამყარდება მოსწავლეებს შორის ვირტუალური კომუნიკაცია (სკაიპით, ელ.ფოსტით) ინტერნეტ სერვისების გამოყენებით.მასწავლებლის დახმარებით შეიქმნება ბლოგი.
პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები:
ფოტო/ვიდეო კამერა, კომპიუტერი ინტერნეტი, ბიბლიოთეკა.
პროექტის მსვლელობა:.
მოსწავლეები დაიყოფიან ჯგუფებად განსახილველი თემების მიხედვით(ამ შემთხვევაში იმუშავებენ მოსწავლეები და მშობლები, სამუშაო თემა– ფუტკარი და კოღო).ისინი მოაგროვებენ ინფორმაციას სასარგებლო და საზიანო მწერების შესახებ, მწერების ამსახველ სურათებს, ვიდეოებს, ჩაიწერენ ინტერვიუს მეფუტკრესთან.
მოსწავლეები გაეცნობიან მწერების ზნე-ჩვეულებებს, შეძლებენ განარჩიონ მწერები,შეიქმნება მწერთა სურათების ალბომი, აიღებენ ინტერვიუებს, გადაიღებენ ვიდეო მასალას, მოსწავლეების მუშაობის ამსახველ ფოტოებს. დამყარდება მოსწავლეებს შორის ვირტუალური კომუნიკაცია (სკაიპით, ელ.ფოსტით) ინტერნეტ სერვისების გამოყენებით.მასწავლებლის დახმარებით შეიქმნება ბლოგი.
პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები:
ფოტო/ვიდეო კამერა, კომპიუტერი ინტერნეტი, ბიბლიოთეკა.
პროექტის მსვლელობა:.
მოსწავლეები დაიყოფიან ჯგუფებად განსახილველი თემების მიხედვით(ამ შემთხვევაში იმუშავებენ მოსწავლეები და მშობლები, სამუშაო თემა– ფუტკარი და კოღო).ისინი მოაგროვებენ ინფორმაციას სასარგებლო და საზიანო მწერების შესახებ, მწერების ამსახველ სურათებს, ვიდეოებს, ჩაიწერენ ინტერვიუს მეფუტკრესთან.
მეორე ჯგუფის წევრები თანმიმდევრობით
აღწერენ ჯგუფის მიერ
შესრულებულ
სამუშაოს.
მესამე ჯგუფი თავს
უყრის
ყველანაირ
მასალას
ჯგუფის
ბლოგზე.
ჯგუფები
მოახდენენ
თავიანთი
ბლოგების
პრეზენტაციას. მოვაწყობთ ექსკურსიას მეფუტკრეობის სახლში. პროექტის
შეფასება
მოხდება
წინასწარ
შექმნილი შეფასების რუბრიკით.
საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
ბიოლოგია, ინფორმატიკა, სოციალური უნარ-ჩვევები.
საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
ბიოლოგია, ინფორმატიკა, სოციალური უნარ-ჩვევები.
საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
ბიოლოგია, ინფორმატიკა, სოციალური უნარ-ჩვევები.
პროექტის ხელმძღვანელი :
ტინისხიდის პირველი კლასის პედაგოგი დალი სებისკვერაძე,
ტინისხიდის პირველი კლასის პედაგოგი დალი სებისკვერაძე,
პროექტის ვებ–გვერდი/ბლოგი
No comments:
Post a Comment